onsdag 15. februar 2012

Sånn går nå dagen

Først danser man litt ballett..

...


Og danser til bena svikter.


Over til senga, hvor egentlig mesteparten av dagen tilbringes.


Føttene i været, så klart.



Hvor ellers skal man gjøre av dem..?


Så finner man på litt yoga- og pusteøvelser for å dempe uroen.


..uten å lykkes.


Over til tenkemodus..???????


Men da finner man fort ut at man blir litt manisk. 
Smågal.


Men.. det blir man også lei av til slutt.


Og da prøver jeg meg på å singe, med foten som mikrofon.


TVen er så klart på MTV. 


Ikke at det var så spennende.
Så da blir det til at jeg står på hodet igjen.


Men for mye blod i hodet kan neppe være bra.


Så.. jeg blir trøtt av å kjede meg.
Og nå legger jeg meg til å sove.


// Hårfargen som ser helt latterlig ut: Dårlig lyskvalitet, ikke noe forsøk på å ligne en kylling!

4 kommentarer: