torsdag 23. februar 2012

Viderefører denne, jeg:


UTFORDRING:
SISTE..
Film du så: Det var Easy A, haha. En tragisk jentefilm som jeg ble nødt til å se for å ha litt hjernedødt underholdning. 
Klem: Den fikk jeg av en hyggelig medpasient da det ble litt tungt under morgensamlinga. What to do without them?
Følelse: Trist. Det ble en tøff start på denne dagen også, men på tross av den vonde følelsen så er det godt at det kom ut nå. Jo før, jo bedre.
Reise: Hm, det var i jula. Jeg var på familiebesøk i Nederland og storkoste meg!

Glede: Det må ha vært da jeg la planer for neste helg! Tre dager på hotell i Amsterdam. Blir ikke så verst, vel? Men så må jeg også ta med små gleder som gode ord fra personalet, og den første kopp kaffe tidlig på morningen. Det er en glede, det.
Person du snakket i telefon med: Ei dame fra Ambulant boveiledning, som jeg avtalte å møte på mandagskvelden som kommer. 
Tingen du kjøpte: Hurra for regelmessig pengesløsing! Jeg kjøpte en maskara og en kaffe.

Mat du spiste: Brødskive med gulost. Surprised??

GENERELT
Skal bli morsomt: Å kunne kose og leke med Pesto (hamster) igjen når jeg kommer hjem i morgen. Haha, artig vesen hun der. Annet som skal bli morsomt.. altså.. jeg har en del ting å glede meg til, men morsomt er ikke det ordet jeg ville brukt(?). 

Skal ikke bli morsomt: Å bli skrevet ut, men det kommer så klart med to sider. Det en en gru-glede følelse å komme meg hjem igjen i morgen. Morsomt blir det ikke, men kanskje litt godt likevel. Ikke-morsomt er det å måtte handle og lage mat, men utfordringer hører visst til det vanlige livet, så. Sånn blir det bare.
Sparer til: Ingenting spesielt egentlig. Jeg er en storbruker av penger, nesten så det er flaut. Shopping dreper vanskelige følelser, så det er en liten måte å takle hverdagen på. Ikke særlig bra, dog. Jeg lærer sikkert etter hvert.
Pålegg som gjelder: Æsj, gulost som snart begynner å vokse ut av begge mine ører! Ikke så supert.
Ønsker at jeg var flinkere til: Å si nei, og å tenke på meg selv. Høres litt banalt ut, men for lite egoisme er skadelig. He he. 
Dagens drikke: Kaffe, kaffe og atter... KAFFE. Kanskje på tide med et glass vann snart?
Hva har du gjort idag: Dratt meg opp fra senga, spist frokost med mye motvillige følelser, drukket kaffe, vært på morgenmøte, møte med presten (om skyld og skam).. Felt noen tårer, eller en foss. Drukket mer kaffe. Spist lunsj. Gått en tur med kontaktpersonen min på DPS, og blogget, så klart. Spennende, ja?
Hvor tidlig står du opp: Rundt 8 nå som jeg har vært innlagt. Når det er skole står jeg opp klokka 6.
Hva skal du gjøre i kveld: Slappe av i sofaen og se på Alcatraz!
Hvor mange timer sover du per natt: Veldig varierende. Alt fra tre til ni timer.
Hva savner du: 
Et forholdsvis normalt liv, familien min. 
OG TWISTER!




Favorittplagg i garderoben akkurat nå: I dag liker jeg ingenting. 
Høyde: 165.
Vekt: Sier jeg ikke dersom det kan trigge andre. Dessuten er vekten uviktig. Det jeg kan si er at jeg er litt under normalvekten, og at jeg jobber som en gal for å få den opp igjen. Undervekt er ikke anbefalt. 
Bytter gjerne garderobe med: Æh, ei som har bra stil?
Seneste utleste bok: Jeg lovet deg aldri en rosenhage. - Jeg mangler konsentrasjon, og har de siste årene sjelden lest meg gjennom en hèl bok. Det er trist. 
Deg selv med tre ord (akkurat nå): Anspent, urolig og.. trist.
Du trener: Ballett!! 

Du ville bli da du var liten: Toppturner var min store drøm. Dessverre ødela jeg ryggen på trening da jeg var 13- 14 år. Annet som fristet var å jobbe i dyrehage, bli dyrelege, skuespiller, fysioterapeut, forfatter m.m.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jeg tok utfordringen fra www.sjokoladeilomma.blogg.no     Rett og slett fordi jeg kjedet meg.

BARE Å TA IMOT UTFORDRINGEN.

1 kommentar: