torsdag 29. mars 2012

Brå forandring

Det har vært så mye negativ blogging i det siste. Kanskje av en rimelig grunn, men likevel, det positive har hatt en stygg tendens til å forsvinne i all kaosset. Man kan jo sette spørsmålstegn ved dette. Mulig det har vært flere dårlige hendelser enn gode. Men på den andre siden- du kan alltid ta en liten tilbakeblikk på det fine, de små lystglimt i hverdagen. Hele poenget med denne bloggen var jo først og fremst å finne motivasjon i nettopp de små tingene i livet, ikke minst å lære å sette pris på de. Gjøre det litt lettere for meg selv når jeg er nedenfor. Som for eksempel at jeg har vidunderlige venner rundt meg, de som stiller opp, uansett. De som er der for å høre om glede, men også når jeg trenger en skulder å gråte på. Venner som gjør at jeg holder hodet over vannet, og som gir meg håp.

Akkurat nå er jeg hos ei god venninne som jeg var så heldig å møte på et tidspunkt jeg var lengst nede. Kjæreste Anita, Frøken Ækte Tronder, som jeg møtte på Capio i 2009, men som jeg priser meg lykkelig for at jeg kan være sammen med på en frisk måte også. I Trondheims kafeer og hjemme. Vi har spist pizza og holdt en aldri så liten Twilight-maraton idag.
Jeg skal overnatte her, før jeg skal...

Tomtidom...

Legges inn.

Ja, jeg vet at jeg i mitt forrige innlegg klaget så voldsomt over at jeg ikke fikk noe innleggelse. At jeg har bestilt togbillett hjem til mine foreldrene, og at jeg var ganske forbannet over å ikke bli tatt på alvor av det forbanna helsevesenet. Spesielt når jeg nevner at mine nye medisiner (Remeron) har gjort at jeg plutselig sitter med ubehagelige tanker om å skade meg selv eller ta mitt eget liv. Men situasjonen forandret seg brått da jeg fikk en telefon i tre-tida idag. Damen jeg snakket med i telefonen visste faktisk ingenting om den telefonsamtalen jeg hadde i går, og hun skjønte visst heller ikke hvorfor jeg ble fortalt at jeg ikke trengte noe innleggelse "fordi jeg har jo KART som støtter meg". Men nå har jeg altså fått plass på seksjon 1 igjen, på Nidaros dps, der jeg var sist. Det tok litt tid før det gikk opp for meg at jeg må dra hjem tidlig i morgen (snakk om å ta bussen i 7-tida) for å pakke tingene mine, og kostplanen.

Jeg skal fortsatt til Lillehammer, men det blir neste helg, og ikke en hel uke, men bare noen dager. Jeg tror det er greit, det.

Nå: Torsdagskveld fra Nydalen.

Tjohei!!

3 kommentarer:

  1. Så bra, Anne! Da kommer jeg innom en dag på besøk, om det går greit :-D <3

    SvarSlett
  2. Så bra!!! HUGANTICAL mental hug %P

    SvarSlett
  3. Hei.

    Hadde en kjempekoselig kveld sammen i går,der vi satt som klistret foran tv'n å så "Twilight"
    og "New Moon".Neste gang blir det "Eclipse" og "Breaking Dawn" og kanskje litt boblevann.
    Husk at æ e gla i dæ.Du er fantastisk:D

    Klem

    SvarSlett