fredag 9. mars 2012

buzzy perfect day

Yes. I dag var min agenda... overbooked.


Litt komisk i grunn. 

I går, da jeg holdt på å kjede livet av meg, oppdaterte jeg min facebook-status til "kjeder meg. kaffe, noen?" Noe i den duren. Det resulterte i en del kommentarer, både på facebook og bloggen. "Jeg kan ikke idag, men hva med i morgen?

Det ble til at jeg møtte KS på mormors i ett-tida, drakk kaffe og ruslet i byen for å se på masse fine ting vi ikke hadde råd til.  To andre flotte jenter møtte jeg tre timer senere, på samme sted. Drakk noe så fornuftig som et glas juice, og gikk så butikk inn, butikk ut for å lete etter hårstrikk i riktig størrelse, mat m.m.  På kvelden møtte jeg kjære A, som jeg kjenner fra tiden på Capio. Drakk en kaffe til 0 kroner takket være full kvote på kaffekortet, og senere dro vi til Nova for å se The Desendants (jeg vet, jeg har sett den før). I mellomtiden har jeg ruslet rundt for å inhalere litt frisk luft, spist lunsj, drukket kaffe (ene og alene på Mormors stue), og danset ballett. Etter litt over tolv timer i byen, sitter en sånn passe utslitt Anne på rommet på Moholt, klar til å hoppe i loppekassa.

God natt! 


3 kommentarer:

  1. håper du har fått en god natts søvn <3

    SvarSlett
  2. Takk for i går, Anne! Hyggelig å møte deg igjen:)
    Det må gjentas! Klem, Charlotte.

    SvarSlett
  3. Høres ut som en god dag det der :)

    <3

    SvarSlett