torsdag 8. mars 2012

Fail


Long story short:

Det er super fint vær. Solen skinner, snøen drypper og alt det der. Skikkelig vår i luften! Jeg har til og med tatt en aldri så tidlig vårrengjøring, men det gjør jeg jo egentlig nesten hver dag. Kaffen er traktet, og rastløsheten slår til. Hvor gjør jeg av meg nå? Nå som jeg har gjort alt som burde gjøres i dag, men dagen bare såvidt har startet? Jeg vil komme meg ut, men er en mega stor flokkdyr, så jeg hater å rusle rundt alene. Dessuten er det ingen penger på kontoen, så byen er uaktuelt. Med mindre noen melder seg frivillig til å leke kaffekjerring med meg på Mormors eller noe...

Det er et problem, dette her. Jeg hater å ikke ha noe som helst å gjøre! Takler ikke følelsen av å være, uten at jeg faktisk gjør meg nyttig på noe som helst måte. Det suger. Big time. Å ikke ha noen ting som holder tankekaoset på avstand er vel egentlig det verste med å sitte stille uten gjørmål. Ingen ting å fylle dagen med gjør alltid, uten unntak, at jeg blir sittende og tenke på mat. Spise nå, eller da, eller ikke spise, eller... Du forstår sikkert. Tiden står stille, og hodet jobber overtid. Muligens enda verre er at hele situasjonen blir så destruktiv. Negative tanker som handler om hvor mislykket jeg er som ikke klarer å gjøre like mye som folk flest på min alder. Tanker om at jeg ikke duger til noe, eller ikke klarer å få noe godt ut av min eksistens. Depresjonen er virkelig et monster.

Så hei og hopp. Kaffe, noe?

4 kommentarer:

  1. Hva med at jeg melder meg som frivillig kaffekjerring i morgen? :D

    SvarSlett
  2. .. Hilsen Carina og Charlotte <3

    SvarSlett
  3. Haha, med på den! Når og hvor :D ?

    SvarSlett
  4. GOODIE! Hva med Mormors klokken 15.00 eller noe sånt da? Sender deg nummeret mitt på facebook jeg :)

    SvarSlett