lørdag 31. mars 2012

Innleggelse på seksjon 1

Det henger en viss ro over det stedet her. Jeg føler meg tryggere på dette gule rommet på seksjon 1 enn det jeg gjør på studentbyen. Jeg har kommet på plass nå, og kan gi litt slipp på bekymringene. Prøver å samle meg litt og gjør alt jeg kan for å følge kostplanen min fra punkt til prikke. Det er litt slitsomt, men overkommelig. Jeg tok med meg engelskoppgaven min, så jeg håper at jeg klarer å samle meg såpass mye at jeg klarer å skrive den ferdig. Jeg skál klare de to fagene jeg har på skole dette året. Koste hva det koste vil. Jeg er sta når det gjelder dette. Selv om jeg vet at helsa går før alt annet, så må det bare gå slik, for hva har jeg igjen ellers da? Noe må da fylle hverdagene mine..


 Ellers så har jeg nå fått flyttet Pesto til ei venninne, så det gir i hvert fall èn bekymring mindre. Takk Benedicte, hun får det sikkert bra hos deg! ;-)

God påske til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Kjenner igjen den roen som er der ja!

    SvarSlett
  2. Ta vare på deg selv, that's an order!

    <3

    SvarSlett