lørdag 10. mars 2012

Life is not a matter of milestones, but of moments

Vet du hva? I dag har jeg det egentlig helt okei med meg selv. Helt sant.

Jeg tror det skyldes gårsdagen. Jeg var sliten i kroppen da jeg la meg, men det var langt i fra den typen sliten som i ubehagelig, grusomt, forferdelig utmattet- sliten. Den jeg kjenner til vanlig. Jeg har, som tidligere nevnt, gått rundt i byen i over tolv timer i går. Møtt herlige jenter og storkost meg. Balletten er som alltid høydepunktet i uka, og denne gangen var enda bedre enn de andre timene jeg har vært på i år. Jeg klarte å være med i hele timen, og dèt har jeg ikke gjort på lenge. Ingen svimmelhet, ingen melkesyre i bena. Bare en masse svette, haha. Svette er bra. Et tegn på at jeg har jobbet. Ingenting føles lik den følelsen av å mestre noe. Jeg var i konstant lykkerus den timen. 

Jeg elsker det.


2 kommentarer:

  1. :)
    :))
    :)))
    :))))

    Det er deilig å være glad! :D

    <3

    SvarSlett
  2. Så fin du er på håret <3

    SvarSlett