torsdag 22. mars 2012

Remeron

God morgen!

Jeg har sovet som en stein i natt. 12 timer i strekk. Sinnsykt deilig! Jeg snakket med behandleren min i går og med ei psykiater på dps. Det viste seg å være et smart trekk. Jeg fikk en resept på noe som heter Remeron, som skal hjelpe mot depresjon og som har søvnighet som bivirkning. Jeg tok den klokka 6, men jeg fant ut at jeg heller burde tatt den klokka 8, haha. Sovnet etter tre kvarter! Men guri, så herlig å ha en lang natt isf en lang og uendelig kveld.

I dag skal jeg til min nye fastlege. Er litt spent. Skal sjekke hvordan kroppen har det, for det har jeg ikke gjort på en lang stund nå. Er på tide for å si det sånn. Elektrolytter og bladibla.

Fikk dessuten handlet en haug med næringsdrikker, og takker Tine så ufattelig mye for at jeg fikk dem fra henne. Hadde ikke hatt råd til det med en inntekt som har blitt 4000 kroner mindre i måneden. NAV next. Lenge leve...

Ha en fin dag, dere!


11 kommentarer:

  1. disse går jeg og på, men er på vei til å slutte. er i nedtrappingsfasen. har brukt de i nesten 3 år. på starten merket jeg veldig bivirkninger. men ja, du sover som en stein!! det er kanskje det eneste positive jeg kan si om denne medisinen..

    SvarSlett
  2. Kan jeg spørre om hva slags biv. du fikk av dem?

    Klem

    SvarSlett
  3. Så godt å høre Anne! Lykke til med ny fastlege, jeg håper det blir tatt mer seriøst denne gangen.

    klem <3

    SvarSlett
  4. Så flott Anne!! Har gått på den jeg å. Fikk den for å øke apetitten. Og det gjorde den. Og jeg sov godt! Null bivirkninger på meg. :)

    SvarSlett
  5. Lykke til med medisinene :)

    <3

    SvarSlett
  6. noen av bivirkninger jeg husker var hjertebank, hetetokter og kaldsvette, ble veldig urolig, hendene mine skalv slik at jeg hadde problemer med å holde noe som helst.

    SvarSlett
  7. Lykke til hos legen og med en ny medisin! håper den fungerer for deg og det du har behov for at den skal virke for :-) Klem, og god helg! Flott bilde av deg forresten!

    SvarSlett
  8. Digger låra dine ass xD
    <3

    SvarSlett
  9. Oh my, Remeron fungerer helt topp til å sove med.

    SvarSlett
  10. Ser du er innlagt på en dps døgnenhet nå. Du har ikke vurdert å spørre om de kunne hjelpe deg med å sende søknad til helfo for å få ernæringsdrikker på blå resept? Jeg har det og fikk vedtak etter søknad fra en lege på en dps døgnenhet.

    SvarSlett