mandag 12. mars 2012

Ryddegalskap

To timer. 2 jævla timer har jeg holdt på med rydding av 12 knappe kvadratmeter av et rom! Det verste er faktisk at de fleste hadde ment at rommet var ryddig nok fra før av. Men jeg blir jo ikke fornøyd før rommet ser ut som plukket rett fra IKEA-katalogen. Skinnende rent og med alt plassert i en nøyaktig, strukturert  perfeksjon. 


I dag var også min første dag på skolen igjen, etter nærmest tre måneder med fravær på grunn av helsemessige årsaker. Jeg har som tidligere nevnt trappet ned til to fag: matematikk og internasjonal engelsk. To fag jeg mest sannsynlig greier greit nok, men det er jo egentlig ikke selve skolefagene som er problemet heller. Det er ikke så vanskelig, egentlig, fagene. Det å stå opp til riktig tid, derimot. Klokka 6 siden jeg skulle dusje først, det er tungt! Spesielt kjipt etter en dårlig natt med mye urolig drømming. Man kan si at jeg var ganske ferdig etter to timer med hjernetrim. Takker for en snill og forståelsesfull mattelærer som skjønte at jeg måtte ta det litt rolig med mye pause de siste timene før lunsj. Matematikk fra 08:30 til 11:45 på en mandagsmorgen har aldri vært noe stor favoritt til slitne hoder etter helgen. 

Uansett. Jeg lever enda, og har til og med et nyrydda rom. 

Kan det bli bedre(...)

2 kommentarer:

  1. du har ikke lyst å komme til meg å rydde litt da? jeg mangler motivasjon :(

    SvarSlett
  2. HIHI, joda, henter du meg? ;-) Ellers så kunne jeg kanskje fått noe av din "ikke motivasjon til å rydde", for jeg gjør det alt alt aaaalt for ofte!

    SvarSlett