torsdag 8. mars 2012

Søvn er undervudert


God morgen!

Herregud, det er lenge siden jeg sov så mange timer i strekk, uten å våkne av ubehagelige drømmer! Virkelig, det er stort, meg å være. Og jammen gjør det godt. Jeg kjenner meg ikke like kvalm og uopplagt lenger, og jeg tror feberen har gått sin vei også. 

Jeg så på House da jeg lå i senga i natt. Funker fint for å holde negative tanker på avstand. En pasient hadde vært våken i litt for mange timer. Knis. 

Så House bare: Thisssss pasient suffers from insomnia. Stupid jerk.
Så jeg bare: Zzzzzzzzz

Og mer fikk jeg ikke med meg, for jeg fikk diagnosen min, Vallerganen begynte å virke, og så sovnet jeg plutselig, fordi House hadde løst problemet mitt.

Anbefales. 

2 kommentarer:

  1. Best! Men søvn sakl aldri undervurderes, jeg personlig elsker å sove for da er jeg så glad hele tiden ;) neida, men søvn er veldig viktig! Godt å hære at du har hatt en god natt!

    Kosepå

    SvarSlett
  2. hehe house har løsningen på alt!
    :P
    :)

    SvarSlett