onsdag 18. april 2012

Just Dance!

Etter flere måneder som har gått uten å sette en fot inne på treningssenteret, har jeg nå klart å komme meg over denne fine dørstokk-grensen igjen. Jeg trodde egentlig jeg hadde meldt meg på yogatimen, men tok litt feil der. Yoga blir det i morgen, mens dagens økt ble 90-talls hip-hop. Herre min hatt, snakk om kontraster til de vante ballettimene. Første halvtimen holdt jeg på å flire meg i hjel, rett og slett fordi jeg ikke eide noe sans for ritme, null kontroll på teknikken, og jeg så generelt ganske teit ut. Viste seg å ikke være så rart heller, til mitt forsvar, for dette var en så kalt "avansert" time. Da vet vi det; C står for vanskelig, så velg heller A eller B neste gang du prøver noe nytt!

Uansett- Etter mye repetisjon og gjennomgåing av trinnene klarte jeg meg nokså greit. Jeg hadde, alt i alt, en knall bra danseøkt, og svett som dette har jeg ikke vært på et halvt år. Bank i bordet. Dette skal jeg fortsette med!

Natta ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar