søndag 15. april 2012

Omgangssyke og andre gleder

Mageknipe og følelsen av at maten når som helst kan renne ut, enten den ene eller den andre veien. Du kjenner vel den følelsen. Jeg har følt meg ordentlig crap det siste døgnet, og det skulle bare mangle at jeg igjen har klart å stikke av med noe virus. Immunforsvaret tar ikke akkurat min side, nei.

Jeg kommer til å bli nokså forbannet om det setter en stopper for skolen i morgen. Jeg vet at jeg balanserer veldig på kanten til å klare/ikke klare skoleåret med de to fagene jeg tar nå. Av og til begynner jeg å lure på om det er noe vits i å prøve noe mer dette året. Jeg mener- helsen har ikke spilt på lag med meg siden... høst, eller vinter? Hele situasjonen føles passe bedritent.


For å la være å henge meg opp i denne negative følelsen, skal jeg fortelle dere noe annet. I dag åpnet jeg IKS´ seneste Kvinnekraft bladet, og hva ser jeg, helt ut av det blå, på første side?
Mine ord, min tekst. Temaet til denne månedens utgave var "nærhet", og der har jeg jo hatt en del issues, så for en måneds tid siden tenkte jeg what the hell, jeg skriver noe! Uten at jeg egentlig forventet at det i det hele tatt skulle trykkes, men hei, lykke! (...)Dog en smule flaut å lese noe så personlig som dette, og med tanke på at jeg skrev det midt på natten er jeg sikker på at jeg kunne formulert meg noe annerledes. Men uansett, det var litt artig å se mine ord et annet sted enn her på bloggen. Kanskje jeg skal vurdere å skrive noe en annen gang, bare på dagtid sånn at det ikke blir like mye klisjeer på èn side.. Ehe.

Nå får jeg vel slå av Mac´en og ta kvelden, før kvalmen tar knekken på meg.
Sleep tight!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar