søndag 8. april 2012

Snø snø og... atter snø!

Vår og varme finnes bare på solariet her i Trondheim. Værgudene over Trøndelag må være alvorlig deprimerte, sånn som det har vært de siste ukene! Humøret til de der opp smitter dessuten meg også. Herregud, så tragisk. Jeg tipper at sommeren her i byen ikke kommer før i slutten av juli om det fortsetter slik, ehe. Grått og trist. Når det i tillegg ikke finnes noe liv her på dps, er det vel ikke mye annet enn å se på to sesong av Castle, så det er bare å sette i gang.

Pizza i kveld. Kan jo også bli festlig når jeg er den eneste pasienten her på seksjon 1 i dag. 

Jippi! 

2 kommentarer:

  1. hei, jeg ville bare takke deg. hadde det ikke hvert for bloggen din, og et bilde av du la ut for en stund siden(?) så hadde jeg hvert i deepshit akuratt nå. så jeg syns du fortjener en takk, som reddet oppgaven min :) tusen takk <3

    SvarSlett
  2. Ååååå! Er du tilbake på "huset"? Ikke tolk det feil, men jeg er glad du er tilbake her, nærmere meg, du skjønne vesen <3
    Virru lunsje sammen en dag? Vi har fått ansvaret for lunsjen selv nemlig :)

    SvarSlett