torsdag 10. mai 2012

Beautiful day

Ah, for en fin fin dag det har vært. Jeg er dog veldig sliten nå, i både kropp og hodet, men det er ikke noen dårlig følelse. Jeg har sittet på Dromedar kaffebar med skjønneste Anita, drukket kaffe og snakket om alt og ingenting, som vanlig. Etter Anita dro hjem møtte jeg Tine og Thore, og vi plyndret to apotek i Trondheim for sjokolade næringsdrikker. Beklager om noen andre prøvde å få tak i de med sjokoladesmak; Der vi har vært er det tomt nå!

Solen skinnet mer enn den har gjort før i 2012, og jeg som sommermenneske var godt fornøyd med dette. Herlig, herlig sommerfølelse! Jeg hopper rundt i byen som et lite nyfødt lam. Det var like før jeg tok noen dansetrinn i gågata, og jeg var nær å begynne å synge med min forferdelige kråkestemme og tonedøve sjel.

Nå er jeg som sagt TRØTT. Sovetablettene jeg fikk av legen i går funker fett. Mens jeg ventet på å bli trøtt var jeg litt kreativ. Jeg tror dette var et mislykket forsøk på å lage noen blomster på neglene mine:

Nå ja..

God natt!

2 kommentarer:

  1. Det der var IKKE mislykkede blomster!! DE ER JO DRITFINE :O
    LLyst til å lakke neglene mine eller? :D

    SvarSlett
  2. Alltid koselig å gjøre ting sammen med deg vennen.Var helt i ørska i dag,og husker ikke så mye av det vi snakket om.Tror jeg sov i 3 timer da jeg kom hjem.
    Forresten,glad jeg ikke drikker næringsdrikk med sjokolade......:)
    Jordbær er best:D

    Klemmer

    SvarSlett