tirsdag 1. mai 2012

Bygge opp en friskere kropp

Tja, jeg skal så absolutt ikke følge den trenden med å lage meg en smashing treningsblogg. Jeg synes de er fasinerende nok, men det er ikke meg. Jeg trener ikke for å blir en svær muskelbunt eller ekstremt sunn. Jeg trener fordi kroppen har fått gjennomgå i mange år med spiseforstyrrelsen, og det kjennes. Jeg var på en step-time på 3T her om dagen, og etter 15 minutter trodde jeg at jeg skulle kollapse fordi jeg ikke fikk puste, så sliten jeg ble. Jeg begynner rolig, tar A-timer og fordeler treningen gjevnt ut over uka. Målet mitt er å få tilbake kondisjonen og litt styrke i musklene. Det hadde også vært et fint utgangspunkt for balletten, for jeg kjenner at jeg strever litt med styrken i magen og bena iblandt.

Utgangspunkten er enkel: Jeg har oppnådd normalvekten og har klart å holde det stabilt i tre uker (Hurra!). Muskler eksisterer liksom ikke.


Da kjører vi, da!
:-)

1 kommentar:

  1. JEG ER SÅ STOLT AV DEG, ANNE! Stor klem til deg, håper virkelig at du klarer å kjempe deg mye lengre oppover nå <3

    - Marie

    SvarSlett