tirsdag 29. mai 2012

Dagen

Hei, hallo!

Dette har vært en fin dag, men en veldig lang en også. Først og fremst klarte jeg å forsove meg idag (når jeg først klarer å sove skal det mye til for å vekke meg), og dermed gikk jeg glipp av en etterlengtet time hos fysioterapeuten. Snufs. Jeg hadde egentlig lagt mange fine planer for idag, men du kjenner jo meg; Når noe går galt, blir hele dagen feil. Plutselig vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det fristet mest å bli liggende i senga og å bare hoppe over hele denne dagen. Ikke hadde jeg penger på kontoen enda, og ikke har jeg busskort. Hva i alle dager gjør fattige mennesker for å få dagen til å gå? Jeg hater å være helt blakk. Men uansett- Etter mye om og men klarte jeg heldigvis å bestemme meg for at det ikke er annet enn destruktiv oppførsel å stikke hodet i sanden, kun fordi en liten ting ikke gikk etter planen. Opp og stå, altså. Som ei venninne sier: Just do it! Selv om det ikke er lett, men tvert imot kjempe tungt å skulle gjøre diverse oppgaver, når den store hånden trykker deg ned i senga med alle sine hestekrefter. Herlige Depresjon. 

Det ble en liten treningsøkt, med fokus på styrketrening, på meg, så jeg begynte dagen ganske OK, tross alt. Etter det orket jeg ikke å dra hjem, men siden jeg hadde flaks og møtte på ei venninne på Deli de Luca, så slapp jeg i alle fall  å henge i byen helt alene. Pratet litt om ditten og datten, og forandret så til noen pøbler skråstrekk småkriminelle. What? Jo, vi klistret halve byen ned med IKS klistremerker. Mohaha! Timene gikk nå ganske fort forbi med denne type underholdning. 

Siden jeg er blakk og var så forferdelig sugen på en kopp kaffe, stakk vi til IKS kontoret og drakk en kopp der. Vi skulle begge på et sånt kommunikasjonsmøte der borte, så vi kunne like så godt bli der så lenge. Trøtt som jeg var sovnet jeg på sofaen under et deilig teppe, og før jeg visste ordet av dette hadde jeg sovnet bort en hel time. Nom nom. 

Møtet var som alltid knallbra, veldig innholdsrik og med mye viktig informasjon om å holde personlige samtaler osv. Blir spennende å faktisk komme i gang med det! 

Nå er jeg stuptrøtt, så dette får holde for i dag.
God natt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar