mandag 7. mai 2012

Glad-nyhet

Åh, den følelsen jeg sitter med nå, den er fantastisk! Vi har funnet en leilighet, trolig den beste vi har sett på. For et par timer siden ble jeg ringt med spørsmålet om vi kan komme for å tegne kontrakten på onsdag; Om vi fortsatt er interesserte? SelvsagtherreminJA! Jippihoi! Det er så inn i granskauens deilig at alt begynner å falle på plass nå. Endelig! Selv ikke snøværet midt i maimåneden kan ødelegge humøret mitt- ikke i dag. I dag feirer jeg at jeg kan pakke sakene mine for å forlate studentbyen min den 1. juli, og at soverommet mitt der kommer til å være større en hele min "hybel med bad" på Voll.


2 kommentarer:

  1. Så bra at det har ordnet seg med leilighet, Anne :D

    SvarSlett
  2. Åherremingud, nå fikk jeg nesten hjerteinfarkt her! Trodde nemlig du skrev at du hadde funnet leilighet i Thailand! Det var heldigvis en ANNEN overskrift på Bloglovin som hadde noe å gjøre med Thailand... Eheheh!

    Nå som jeg fikk roet meg ned litt: HURRA!! Glad på dine vegne, snuppa :D :D :D

    SvarSlett