tirsdag 15. mai 2012

Hei

Skrivestund har gull i munn.
Gud, så gøy med ordspill!

Bare litt synd at livet mitt er kjedelig for tiden, så jeg har ingen ord i munnen som jeg kan skrive ned her akkurat nå. Dagene går stort sett i ett: Jeg sover dårlig, men litt bedre natt til i dag, fyller ut skjema etter skjema for å få orden på økonomien, kjøper flytteesker selv om jeg ikke skal flytte riktig enda, busser fram og tilbake til Nidaros dps, lager litt tid til kafebesøk i ny og ne, ligger i senga og depper, leser bøker på alle mine bussturer, tenker på mat og vekt og mat og vekt, gidder ikke å rydde opp etter meg- noe som forresten betyr at noe virkelig er galt, og kaster fra meg alt på gulvet.. List goes on and on.

Samme gamle hverdagen, hver dag.

Jeg skal ikke nekte for at jeg gleder meg til sommerferien nå. Vekk fra Voll, hjem til Lillehammer, turen til Sverige med pappa og mamma. Litt forandring hadde vært fint.
NÅ, takk!

Fullstendig random, og ikke minst, gammelt bilde.

2 kommentarer: