torsdag 3. mai 2012

Kjørt

Helt utslitt. Vært i byen fra ti til ett. Fikset med Lånekassen, Skatteetaten, Banken, Nav(...) Alt det praktiske, herre min, til å spy av! Når jeg stresser sånn er matlysten lik nul og jeg har egentlig bare lyst på is, noe som skaper et helvetes angst og uro i hele kroppen. Jeg takker for dama fra Ambulant boveiledning som ble med meg til Nav Lerkendal. Selv om jeg kan det å snakke for meg, og det gjorde jeg, så var det godt å ha noen ved min side som kunne bekrefte at jeg trengte ekstra støtte en stund. Ikke har jeg fått noe frikort i posten enda (sa jeg at jeg burde fått den i februar?!) og lege- psykolog- og fysioterapiregninger hoper seg opp mer og mer..

Jeg kan ikke fordra slike praktiske ting som MÅ gjøres. 

Det er ikke lenge til jeg skal på farta igjen heller. Visning denne gangen. For et ork. Jeg gleder meg til alt er unnagjort, til jeg kan ta en ordentlig sommerferie og bare kose meg. 

Dette var dagens klaging fra min side.
Amen.



3 kommentarer:

  1. Hehehe. Det bildet der sier egentlig ALT noen trenger å vite om stress. Det oppsummerte stress veldig!
    Godt å få sånn byråkrati-dritt unnagjort, krysser fingrene for at det gikk glatt, kjære deg <3
    PENA :-)

    SvarSlett