mandag 21. mai 2012

Kriger 1, kriger 2, tra la laa..

En-de-lig! En hel dag med strålende sol, og dessuten en rimelig god temperatur i luften også. 

Den følelsen, så utrolig, oppriktig deilig!


Etter så mye som èn time med søvn (som jeg trolig kan forklare med at jeg var så deppa hele den dagen- og at det resulterte i at jeg så å si sov den bort), klarte jeg allikevel å dra meg selv ut døra så tidlig som klokken seks i dag tidlig, for å bidra med litt svette og smittsom gjesping på yogatimen, 3T. Jeg fatter enda ikke at jeg orket. For et tiltak når man ikke en gang har sovet.. 
Timen var ubehagelig og behagelig på samme tid, slik som den alltid kommer med sine forvirrende signaler som nesten umulig lar seg tolke. Det gjør litt vondt, krever egentlig en smule for mye anstrengelse, jeg kjenner at jeg henger meg sånn opp i hvordan jeg puster at jeg glemmer det fullstendig ut i de vanskeligste øvelser, og mens jeg puster tungt og uregelmessig, skal jeg også klare å slappe av. 

Avspenning kalles dette...       Jeg tror jeg liker yoga ganske godt.


Annet som er verdt noen linjer i dag, er at jeg har sittet på en stor stein i sola, ved vannkanten av elven ved Bakklandet. Med en kopp kakao og en bok, men genseren som liggeunderlag, kan livet i det øyeblikket ikke bli noe finere eller bedre enn det. Jeg er et sommerbarn. 

Jeg beklager dette.. rotete innlegget, men i skrivende stund er det svært lite igjen av min aldri så korte lunte, og det er nok best å tvinge meg under dyna før det smeller. Stakkers Thore som får gjennomgå mine utbrudd og skarpe kommentarer i det siste. Får håpe at det er søvnmangelen, for det går det an å gjøre noe med i hvert fall. ÆSJ MEG. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar