fredag 11. mai 2012

Livet

Jeg slenger meg på "evig-mas-om-(dritt)vær-tradisjonen. Det har seg slik at finværet, som ikke annet forventet, ikke varte særlig lenge. Solen var, og er fortsatt, erstattet med regnskyer, og t-skjorten ligger np i skittentøyskurven, mens det er på´n igjen med skjerf og regnfrakk og paraply. Jeg er så glad for at jeg klarte å nyte gårsdagen, for alt det var verdt.

Selv om det fristet mest å bli liggende i senga i dag, etter jeg hadde sett min skjebne i form av regndråper og grå himmel, med pledd og kaffe, film og godteri og alt som hører til, så kom jeg meg likevel opp fra min varme køye og jaget meg selv til bussen for å rekke avspennning- og fysiotimen på DPS. Det var som alltid deilig, og ytterst nødvendig. Det jeg trodde var en påbegynnende influensa, viste seg å være stramme muskler i nakken og bak skulderbladet. Ufattelig at stramme muskler kan være årsaken til hodepine og intens kvalme..

Jeg karret meg videre hjem etter to timer på Lade, for å dra til byen igjen rett etterpå, og spiste lunsj på Bari. Da maten var fordøyd gikk jeg i byen i to timer, for jeg gadd rett og slett ikke å ta bussen fram og tilbake enda en gang, og klokka seks dro jeg på ballett. Semesterets siste time (snufs), og treneren syntes visst at det var på plass med en ekstra hardcore time. Jeg kunne ikke vært mer enig, og kjørte meg selv til det ytterste. Deilig deilig deilig!!!!!

Nå ligger jeg i senga med brennende muskler og vonde hofter, og jeg kunne ikke hatt det bedre.

// Google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar