søndag 27. mai 2012

Tørke og vrøvl

Da må jeg vel atter en gang innrømme for meg selv at jeg har vært virkelig dårlig til å oppdatere bloggen i det siste. Ikke har jeg noe grunn en gang, bare at jeg rett og slett ikke kommer på noe som er verdt å blogge om. Jeg vet jeg kjeder dere med mine gjentatte perioder med "bloggtørke", men jeg har nå heller ikke lyst å kjede dere med alt for mange uviktigheter.. For å komme med noen ord, kan jeg vel bare oppsummere de siste dagene, kort og enkelt.

Jeg har stort sett sittet ute i sola, som regel ved Ladestien eller Marinen, vært på besøk hos min kjære Thore, kranglet litt hver dag, siden jeg tydeligvis ikke klarer å la være å holde sinnen for meg selv, spist vegetarburgere fordi det har vært det eneste jeg har orket å lage på det skitne kjøkkenet her, kjøpt pommes frites på Burger King for å feite meg opp når jeg helst vil slanke meg, klarte dessuten å sløse vekk mine siste kroner på litt for mange sjokolade Frappe fra Choco Boco (lov om sommeren, sant?), pakket noen esker og vært skikkelig tvangspreget (altså, hvem bruker TRE timer på en liten eske da?), gråtet en foss, fordi bunnen falt ut av eska en halv dag senere, og jeg hadde ikke energien til å bruke atter tre timer på pakking når jeg hadde mange flere esker igjen, følgen av dette var at jeg har vært på gråten hver gang jeg gikk inn døren til rommet mitt, fordi rotet har tredoblet seg, og jeg klarte ikke å vite hvor jeg skulle begynne å rydde eller pakke, vært ute enda litt mer, lest mange bøker på alle utallige bussturer og ventestunder, hatt et lite uhell som sendte meg en natt til St. Olavs hvor jeg så lekte meg med den bevegelige tv-type-tingen i flere timer, hoppet i sjøen ved Ladestien fordi jeg ikke klarte å la være å bli fristet av det salte vannet, vasket klær hos Anita siden jeg ikke liker vaskemaskinene på Voll lenger, klappet en geit på Voll Gård, spist pizza med en gammel klassevenninne, klaget over all søppel som vinden drar med seg gjennom hele Trondheim by (er det på grunn av streiken?), sett tre sesonger av Cold Case på nettet, skrevet noen sider til min forhåpentligvis-kommende-bok, vært flink jente og tatt tran fordi kroppen min trenger det(...)

Er det noe mer nå, da?

Håper dere alle nyter finværet!

Anne, og en liten hilsen fra solhatende Pesto


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar