mandag 18. juni 2012

Are I here?

Hvor har Anne blitt av? 

(Jo, jeg er her) 

Dagene rusler og går, sakte men sikkert. Jeg ser på Dexter med Herr. Kjæreste, koser med kattungene, og leker katt og mus med de voksne kattene. Sist nevnte kan jeg muligens bruke som unnskyldning for at jeg har vært så fraværende på bloggen de siste dagene. Fingrene mine ser sånn ut:



Det gjør det en smule vanskelig å skrive..




Matmessig går det vel sånn passe. Jeg prøver å spise fire hovedmåltider om dagen, plus en eller to mellom måltider. Lite aktivitet gjør det litt vanskelig å akseptere metthetsfølelsen til tider, men jeg prøver bare å stå i det når jeg ender opp i angstanfall eller en bølge av uro. Det går an å leve med dette så lenge jeg har andre mennesker der for å distrahere meg. Og det har jeg, så..



Om dere vil ha flere, interessante innlegg: 
Kom med forslag, for jeg er ganske hjernedød og fantasiløs. 

1 kommentar:

  1. Hei Anne Panne:)
    Savner deg jeg,og cafebesøkene våre.Har noe å se fram mot ihvertfall.Hvilken dato kom du tilbake?

    Klemmer,Anita<3<3<3

    SvarSlett