mandag 4. juni 2012

Deppedag i senga. Igjen.

Jeg venter egentlig bare. Konstant venting. Jeg som hadde store planer om å ta en treningsøkt eller to i dag, noe jeg faktisk hadde sett fram til. Men jeg eier ikke krefter. Slurver med maten, og jeg vet så innmari godt at jeg ikke kan trene uten hverken krefter eller mat i magen. Sukk. Hard life. JEG VIL PÅ PILATES! Men for et slit å dra seg til byen igjen...

Her sitter jeg i senga hele dagen. Håper at jeg finner noen som kan kjøre hele flyttelasten til andre siden av Trondheim, til lageret, og det før fredag. Fredag, det er søren meg bare noen få dager igjen, og jeg må også ha tid til å skrubbe og vaske ned hele hybelen. Er det mulig, Anne? Møkka lei.

Jeg øser av positivitet som du ser. Livet er en jævelig dans på roser. Nei.

Bortsett fra dette går det ganske greit altså. Jeg trenger bare umiddelbar forandring. 

2 kommentarer: