lørdag 2. juni 2012

Flytting, once again. STRESS


Det er ikke så mye mer å si. Jeg hater å flytte. Ikke det at jeg ikke vil vekk fra Voll, tvert imot, men pakking... I jøssu navn. Big fat DISLIKE.

Ikke nok med at jeg har klart å fylle fem svære esker plus mange sekker, bagger osv. Jeg har kastet to søppelsekker med klær, fire og en halv søppelsekk med andre ting, og resten aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Er det mulig?! Slik som ting hoper seg opp..

Helst skulle jeg bare tatt med min bok- og filmsamling, inkl. noen klær og sko, and that´s it. Men nei da, jeg tror jeg var en hamster i mitt forige liv, for jeg klarer virkelig ikke å kvitte meg med noe som helst.

Nå tar jeg pause.
Også vil jeg ha sjokolade. Masse sjokolade.


BTW: Jeg har skrudd fra hverandre den svære bokhylla til høyre. Den må også flyttes. Hurra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar