onsdag 20. juni 2012

Gale kjerring

Vel, hei igjen.

Jeg holder visst ut i Lillehammer lengre enn jeg trodde. Før jeg reiste hit fryktet jeg at jeg skulle få trangen til å dra tilbake til Trondheim, egentlig med det samme jeg skulle komme hjem til pappa og mamma, men den gang ei. Jeg trives faktisk med å være langt opp i skauen denne gangen.

De siste to dagene har jeg og Herr. Kjæreste jobbet i hagen som bare to gale mennesker ville gjort, og nå sitter jeg med en skulder som trenger en massevis av pleie og Ibux. Hurra. Etter jeg hadde klippet gress, klippet vekk greiner, malt noen benker, pluss pluss, i over åtter timer i sola, var jeg ikke bare blitt brun, men skulderen sa ifra at nok er nok- på en fæl, grusom måte. Dèn smerten. Søren altså, jeg trodde jeg skulle dø! Jeg fikk nemlig ikke puste uten at jeg skrek. Så vondt, så vondt! Derfor jeg tar pause fra jobbingen nå, og ser heller på Dexter denne solfylte dagen. Akk. Heldigvis slapp jeg å ta oppvasken siden mamma mente at jeg hadde gjort nok i går. Det har vel sine fordeler.

Thore sover enda, tror jeg. Jeg derimot våknet litt før sju av min elskede skulder, og ligger heller i sofaen. Frokosten ble ikke glemt idag, for hvis jeg hadde inntatt dagens første dose piller uten noe mat i magen hadde jeg mest sannsynlig hatt et nytt problem, nemlig vondt i magen. Jeg tåler ikke Ibux. Takk skal du ha, forbanna skulder! Ibux skal du få. Forhåpentligvis klarer jeg meg uten sterkere medikamenter i dag.

Tiger ser ikke problemt. Han har jo en fang å ligge på nå.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar