fredag 1. juni 2012

Go away!

Det hjalp tidligere denne uken, og jeg tviler ikke på at det vil hjelpe idag. Overnatte hos to flotte jenter for å jage angsten, uroen, depresjonen eller hva i alle dager det nå er, rundt hjørnet. Få det litt på avstand, komme meg til helvete vekk fra den innestengte atmosfæren på studentbyen. Mindkillers, go away!

Jeg forstår meg ikke på meg selv og mitt grufulle temperament. Jøsses, jeg hater følelser som dette. Rastløsheten kan gå å legge seg. Den gjør meg fysisk dårlig og gjør meg ikke godt. Verdiløst. Uken har gått i surr. Jeg har vært totalt forvirret med tanke på dag og dato, forsovet meg til to avtalte timer både hos legen og fysioterapeut, trodd at det var en annen dag når jeg endelig våknet. Føler jeg lever i en tilstand som ikke kan beskrives på en annen måte enn fjern. Helt borte vekk. Hjelpes.

I dag om nøyaktig en uke, altså neste fredag, drar jeg hjem til mine foreldre i Lillehammer på ubestemt tid. Meningen var vel egentlig å ikke bli der lengre enn en helg, bare for å feire min kjære pappa, men jeg blir til jeg blir lei igjen. Alltid blir jeg lei, uansett. Men jeg har bestemt meg for å prøve å være der så lenge jeg holder ut, kanskje i tre uker, til jeg drar til Ystad med mommy og daddy. Jeg håper håper å slippe å reise fram og tilbake fra Trondheim til Lillehammer to ganger! Jeg skulle jo være med på sommerkurs på Step by Step medio juni, men det er tvilsomt. Jeg tror ikke jeg makter, jeg sparer heller kreftene mine til jeg, forhåpentligvis, kommer inn på Østmarka skole til høsten. Til jeg skal flytte inn i den nye leiligheten i starten av august. Bladibla.

I skrivende stund lider jentene her av manisk ryddegalskap, dog det virkelig trengtes, og jeg prøver å roen meg ned og kvitte meg med denne pokkers kvalmen. I litt håp om at medisinen mot magesmertene vil hjelpe. Guri malla. Regner meg at kvelden brukes til å spille en masse Gitar Hero (som jeg virkelig ikke mestrer noe særlig, i godt selskap av mine to venninner.

Nå skal jeg glemme min jævelige psyken.
Au revoir!


4 kommentarer:

  1. Hjerteklem til ei super jente<3

    SvarSlett
  2. Send på en melding når du er i Lillehammer :) Slår gjerne av litt tid sammen med deg om du vil!

    - Emma

    SvarSlett
  3. Dere er gode!

    Emma: skal ta kontakt! Kaffe gjør susen :)

    SvarSlett