tirsdag 5. juni 2012

Klaging og rot

Om du ikke nødvendigvis trenger å flytte: Ikke flytt! Det er et jævelig mas å måtte pakke alt i ekser, finne noen som kan kjøre hele lasten fra det ene stedet til det andre, og å vaske deg ut av den gamle hybelen er i hvert fall ikke noe særlig. Det skal bli så ufattelig deilig å få det unnagjort! Jeg er lei av å stirre på det to meter høye tårnet av stygge, svære esker, at jeg blir fysisk uvell. Sukk. Hele dagen er preget av å finne noen som kan kjøre vekk dette rotet, siden jeg selv ikke har bil eller i det hele tatt har lært meg å kjøre. Det er stress. Punktum.

Vil tro dere begynner å bli lei av at alle mine innlegg handler om flytting og er preget av klaging, klaging og atter klaging, men hei- sånn er livet mitt for tiden. Kaotisk og småtragisk. Om dere har noen tips ang. tema jeg kan skrive om, så vær så god og si fra. Alt blir tatt imot med åpne armer!


Jeg begynner virkelig å glede meg til jeg kan reise vekk fra Voll studentby, hjem til mine foreldre. Mat i huset til enhver tid er ikke noe dumt. Selv er jeg så blakk at jeg nesten gjør det lett for spiseforstyrrelsen å dukke opp igjen. Trasig når det skal være sånn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar