fredag 1. juni 2012

Lei. Og sånt der.

Altså, nå må du gi deg. Snø. I juni!! Hjertet mitt gråter. Så jævelig tragisk! Jeg vil ha varme, sol! Sommerklær og is! Ikke vinterjakke og varm kakao. Mangler bare stearinlys, så hadde det vært vinterstemning på ordentlig. Drittvær. Sommeren forsvant like fort som den kom, for en drøy uke siden. Det var vel deilig så lenge det varte. Deprimerende. Æsj. Og ikke kom her for å fortelle meg at jeg oppfører meg agressiv, for det har jeg jammen meg en god grunn for. Jeg er sint. Så da, så.

Det verste er kanskje at det er min egen feil, det er jeg blir så sint. Været er en fin ting å avreagere på. Tviler på at værgudene der opp har noe som kommer i nærheten av følelser, så jeg får bare banne i vei. Jeg tar meg selv i å aldri nyte dagen i dag. Nuet. Det er så dumt, så utrolig dumt. Jeg bruker hele livet mitt til å glede meg til både det ene og det andre, og når jeg først kommer dit så blir jeg så forferdelig skuffet, og velger derfor en ny dag eller ting å glede meg til. Dagene blir så evig lange når man bare venter på en ny dag. Jeg må seriøst slutte med det. Er det depresjonen, kanskje..? Eller er jeg bare en gledesdreper. Vet da søren meg, jeg.

I dag er jeg i hvert fall sint.

Hold deg unna meg, eller noe.



1 kommentar:

  1. Ja, du virka litt utafor i dag... Stor klem <3

    SvarSlett