fredag 22. juni 2012

Morgenstund &KATTUNGE GIS BORT

Jeg kan ikke tenke meg en mer avslappende start på dagen enn dette. Våknet vel å nevne av smerter igjen, men de ble heldigvis fort mindre etter inntatt Ibux. Klokka seks er det ikke mye liv i dette huset enda. De eneste som er klar våkne er fem ville kattunger og mine foreldre som gjør seg klar for jobb. Siden pappa er våken står jeg opp til en fersk kanne med kaffe, og frokosten hadde jeg allerede laget i går. Jeg takker bloggeren til Dedication for oppskriften på Overnight Oat, som viser seg å være en veldig god frokost. Med en ny episode av Dexter på Macen kan dagen ikke begynne bedre. Mine foreldre dro på jobb, og jeg har stua for meg selv i noen herlige timer.




Fire av fem kattunger er så heldige at de har funnet seg en ny eier når de er store nok til å forlate mammapusen. Nå er det bare denne lille frøken igjen. Vår kjære hunnkatt er i dag sju uker gammel, ferdig vaksinert, og veldig menneskekjær og leken. Hun er helt svart i pelsen, men har svak antydning til grå mønster på ryggen. Hun elsker å leke med tær og fingre, og ligger gjerne på fanget ditt. Mammaen er av rasen Norsk Skogskatt, og faren er en ukjent katt som mer enn gjerne besøker mammapusen her oppe i skogen (dette er ikke første gang hun har fått søte små). Vi gir henne bort gratis siden vi har fem voksne katte fra før. Med en gjeng høner og kaniner har vi ikke plass til flere, dessverre. Hun holder til i Lillehammer, og om det er noe interesse for henne hører jeg det gjerne på mail:   benschop.anne@gmail.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar