tirsdag 5. juni 2012

Okay, på tide å senke skuldrene

Lettet. Veldig, veldig lettet.

Etter en del uker med alt for mye stress har jeg endelig fått lov til å senke skuldrene litt igjen. Flytting av eskene og bokhylla kommer til å ordne seg. Jeg fikk ei flott dame fra Ambulant Boveiledning på besøk i kveld, og det kom vel egentlig som en selvfølge at hun la merke til eskene og kaoset i det hun kom inn døra. "Når flytter du?" Jo, altså.. om tre dager (Ja, seriøst, det er ikke mer enn det en gang. Jeg stikker snart, hurra)! Jeg begynte så klart å sukke og stønne fordi jeg ennå ikke hadde det minste peiling på hvordan jeg skulle få til å flytte tingene mine til andre siden av Trondheim innen så kort tid, men det viste seg at denne damen var løsningen. Kjenner du lettelsen? Jeg gjør. Hun kunne kjøre til lageret med det samme, sa hun. Og slik ble det til at jeg nå endelig får lov til å ligge i senga uten å brekke meg over synet av rotet. Jeg kan nemlig det å bekymre meg(...)

Bokhylla, som jeg forresten brukte en time på å sette sammen igjen av ren kjedsomhet, har jeg stående igjen her, samt litt småtteri som jeg bare kan hive i en søppelsekk. Dette skal jeg få flyttet til ei venninne i morgen, ved hjelp av moren til hennes venninne eller noe. Så i morgen kveld er rommet tømt for alt jeg skulle tømme den for, og vaskingen kan settes i gang. På tide.

Herr. kjæreste sine ting skal også til lageret forresten. Men nå er jeg så heldig som får boveiledning på torsdager også, så derfor kan vi flytte tingene hans da.


Se da, se, Anne! 
Ting ordner seg som regel til slutt.


GOD NATT

4 kommentarer:

  1. Hurra! Glad på dine vegne søta!

    SvarSlett
  2. Så godt å høre Anne:)
    Og så godt å vite at du får LITT sårt tiltrengt hjelp. Du skal vite at jeg tenker mye på deg vennen.
    Jeg har en liten ting jeg har så lyst til å sende deg, en liten oppmuntring som jeg har hatt lenge. Som har ligget pakket inn lenge å ventet på den rette, og det er DEG Anne:)
    Hvor kan jeg sende den?

    Hjerteklem<3

    SvarSlett
  3. Å men så god du er, Bodil! <3
    Takk!

    Ehm, jeg bor på Voll til og med fredag kveld, og etter det er jeg i lillehammer. Hva er tryggest? :P

    SvarSlett
  4. Hvis jeg sender deg den i morgen tidlig, skulle jeg mene du får den på fredag:) Hva tror du? Jeg kan godt sende den til deg på Lillehammer. Da er du i hvert fall sikker på at du får den før sommeren er ferdig. Det er opp til deg vennen. Bare gi meg beskjed, så ordner det seg:)

    SvarSlett