søndag 10. juni 2012

Picture perfect

Det er deilig å være hjemme. Dog det har vært fram og tilbake, hit og dit, nesten uten å stoppe opp for å puste litt, så er det noe godt med det. Det er først og fremst ganske bevist, jeg holder meg opptatt med vilje. Jeg hadde ikke trengt å være med på alt som skjer hele tiden, men det virker uaktuelt å ta en god, lang pust i bakken. Enn så lenge hopper jeg videre uten bakkekontakt. Det er bare alt for vanskelig å gå fra å stresse med flytting osv, til å gjøre ingen ting som helst. Jeg må gjøre noe. Alltid, hele tiden. Kanskje denne rastløsheten vil gi litt slipp etter hvert som jeg har vært i Lillehammer noen dager? Satser på det.

Fram til nå har jeg kost meg ihjel med kattungene.. 
(eller kanskje er det jeg som har kost kattene i hjel)


Tatt gondolen til Hafjell toppen sammen med farmor, tante, kusina mi og mine foreldre..
..og hatt tidenes anfall av latterkramper.


Dessuten fikk vi nyte denne fine utsikten da vi var ute på tur, på tross av regnværet..




1 kommentar:

  1. Du er så fin, Anne!
    Saknar deg! ♥

    SvarSlett