fredag 15. juni 2012

Så da, så

Det har vært koselige, men hektiske dager den siste uka. Nå har familien dratt tilbake til Nederland, og Thore har kommet til Lillehammer. Det er litt mer ro i huset, men også det har sine positive og negative sider. Jeg kjente det var på tide å ta støynivået hakket lavere, og gi kroppen tid til å falle mer til ro. Jeg var jo både her og der og overalt.. Samtidig er jeg kjedsomheten selv, og jeg føler på meg at noe må skje snart om jeg skal klare å spare de andre for min nervøsitet.


// Tur til toppen av Lunkefjell. 


Mens jeg skriver blogg og prøver å få tiden til å gå, ligger mamma pus på teppet med alle fire i været, og mater sine fem, søte små. Lyden av seks malende katter må være noe av det skjønneste jeg har hørt. Har filmet det, men jeg er ingen eier av tålmodighet, så kanskje jeg laster den opp en gang senere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar