mandag 30. juli 2012

It's the most unhappy people who most fear change

Jeg tror at MacBook Pro er min beste venn nå for tiden, og sofaen kommer på en god #2. Sukk. Dagene virker evig lange, det skjer ingen ting. Jeg bruker tiden til å se hele Dexter-serien om igjen, til unødvendig mye lesing av nettaviser, Google og blogging, fikser diverse leilighetsaker og andre dingser. Sola har gjemt seg bak skyene for resten av sommeren, og jeg har stirret utallige hull i taket av ren kjedsomhet. Ventende på etterlengtet forandring i hverdagen. What a life!

Det er på tide at skolen begynner igjen, at ballettsesongen er i gang og jeg kan danse vekk torsdager- og fredagskvelder, leve mitt sosiale liv i Trondheim, møte den herlige gjengen på IKS annen hver onsdag.. Flytte inn i den nye leiligheten, ikke minst. Ha et hjem og føle meg hjemme.

Jeg er møkka lei av denne tilværelsen hvor jeg snart kjeder meg i hjel.  




2 kommentarer:

  1. Kjenner igjen den hverdagen, det er tungt å finne ork til å gjøre så mye når det ikke egentlig er noe som fyller hverdagen.

    Men snart er ferien over, da blir det en hverdag med mer innhold.

    Apropos serier, har du sett rizzoli and isles? Den er ganske bra, herlige karakterer på hovedpersonene

    SvarSlett
  2. Jepp, mennesker er jo vanedyr, så det var i allefall en lettelse å finne ut at jeg er et mennesker likevel.

    Har ikke sett det, nei. Google!! Takk for tips :)

    SvarSlett