mandag 23. juli 2012

Tidsfordriv sa du?


Fant en 30 dager-liste på nettet. Siden jeg har nokså lite å finne på i det siste, og det er tross alt fortsatt en hel måned til skolestart og til ting begynnerå skje igjen, så kan jeg jo like gjerne drepe litt dø-tid med noe så enkelt som dette.. Here we go, eller noe sånt.

Dag 1: Et ganske nytt bilde + 10 fakta om deg selv


1: Jeg danser ballett på fritiden
2: Jeg kan ikke fordra mote, fordi det får alle på gata til å se like ut = kjedelig
3: Jeg er Nederlandsk
4: Jeg klarer ikke å sove dersom det er rotete på soverommet
5: Jeg liker ikke smaken av smågodt, men sjokolade er et kapittel for seg selv
6: Jeg har en hamster som heter Pesto
7: Jeg og T har snart vært sammen i to år
8: Jeg skal begynne å ta noen fag fra vg 3 til høst, på Charlottenlund vgs avd. Østmarka
9: Jeg er fasinert av minimalisme
10: Jeg er et B-menneske til tusen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar