søndag 5. august 2012

Grønn, som i k-v-a-l-m


Jeg måtte reise fra min kjære venn. Alle bussjåfører er visst ikke like glad i hamstere. Det var ingen problem å få Pesto med på bussen fra Oslo til Haugesund, men selv med smisking ble det uaktuelt å ta henne med meg hjem denne gangen. Ha det bra, min beste venn. To søte små jenter fikk i hvert fall en uforglemmelig dag da de kunne ta hamsteren min med seg hjem igjen..

Busskjøring er slett ikke min favoritt når det gjelder offentlig transport. Det er trangt, kjedelig og ikke minst så blir jeg så bilsyk at jeg ser grønn. Heldigvis oppdaget jeg en spypose under stolen min, for doen var i andre enden av bussen. Bilsyke, I love you! Nå har jeg endelig fått instalert meg selv på toget til Oslo hvor jeg kan bli sittende i mange timer, så da er det bare å lukke øynene og våkne opp sammen med sola (eller regnet, for alt jeg vet). Heldigvis har jeg investert i en stor flaske antibac, så nå kan jeg muligens våge med på do også dersom nøden skulle melde seg i natt. Hoi!

Trondheiiiiimmm. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar