tirsdag 14. august 2012

Hei verden

En sjelden gang klarer jeg å snike meg inn på det sinnsykt treige nettverket til naboen. Den sjansen må jeg så klart gripe til å blogge noen ord. Hverdagen er riktig nok ganske kjedelig enda. Jeg sitter for det meste på rompa med en bok i hendene. Venting. Jeg venter på at skolen skal starte på mandag, jeg venter på at tingene mine kan bli flyttet fra lageret til leiligheten, på at balletten starter, jeg venter på min første psykologtime hos min nye psykolog.. Du skjønner sikkert.

I går fikk jeg i hvert fall kommet meg ut i det fine sommerværet. Jeg gikk til den overfulle parken som ligger en 7 minutters gåtur fra leiligheten, og la ned teppet i sola, bak en svær busk der ingen kunne se meg. Jeg kunne ikke se noen heller, og hadde ørepropper i ørene for å stenge ut alle uinteressante samtaler mellom menneskene i parken. I et par timer føltes det som om jeg var den eneste i Trondheim, og det kunne ikke blitt noe bedre. Etter to herlige timer var jeg solbrent på min venstre side, så jeg ruslet hjem igjen.

Nå surmuler jeg hjemme, fordi jeg har allergi mot alle smilende og lettkledde mennesker der ute.


Neida..


Tilbake til bøkene.





2 kommentarer:

  1. Hørtes godt ut å ligge i sola i parken <3 Håper du gjør det mer, hvis det gjorde deg godt!

    SvarSlett