mandag 6. august 2012

It's Okay

Det ordnet seg til slutt, det med leiligheten; I morgen flytter jeg inn på det nye stedet sammen med min gode venninne K.  Hipp hurra!

Etter en lang reise, som ikke varte i mindre enn 21 timer, har jeg nå lite ork til overs for å skrive ned den ti sider lange stilen jeg hadde skrevet i hodet mitt på vei fra Haugesund til Trondheim. Dere får gjøre det med mine få uviktigheter denne gangen. Jeg føler meg mørbanket og tom, på tross av at magen er som en murstein etter en overdose pizza, chips og Dream is med lakrissmak. 

Dette bilde forklarer vel stort sett hele togreisen. Sliten, lei og rullet inn i nsb-teppe.

Det er forresten tvilsomt at jeg kommer til å ha internett med en gang jeg har flyttet, så ikke tro jeg har dødt dersom det ikke kommer et blogginnlegg på noen dager. Jeg lever, jeg.


2 kommentarer: