torsdag 9. august 2012

Treningsnarkoman!

Flotte greier altså, jeg kom på at jeg ikke trenger å gå helt til biblioteket for å blogge. 
Naboen har jo usikret nettverk, mohaha! 

Jeg tenkte at jeg skulle være litt sprek idag. Fant min gamle venn i en eske da jeg pakket ut i går, så nå har vi gått tur i byen sammen. Man kan egentlig plusse på ganske mange skritt, for dette var en gang halvveis turen. Jeg har gått sånn 7km. Hvem trenger treningssenter når man kan gå en tur i byen!
Jeg må innrømme at jeg var en tur på treningssenteret også, da. Ikke at jeg trente noe særlig, for jeg oppdaget fort at det ikke er så kult å trene klokka ti på dagen når det er sommerferie. Først og fremst var det tilnærmet bare døden nære anorektikere som trente seg i hjel, samt pensjonister og et fåtall gutter som på liv og død skulle tøffe seg. Jeg synes egentlig ikke at det er direkte tøft med svette og pesing, men det er jo så klart min mening. Det jeg fikk gjort var i hvert fall å vise meg i treningstøy for Trondheims befolkning, så nå vet alle at jeg også henger med på trenden.

Nå må jeg vise dere mitt rom! Jeg har til og med skaffet meg liljer i vase av pengene jeg ikke har, så nå begynner det å bli ordentlig hjemmekoselig her. Eller, veggene mine er nakne, så her gjenstår det ennå en hel del å gjøre. Liljene.... er egentlig det eneste jeg har på rommet mitt. Fnis.


1 kommentar:

  1. Håper du klarer å gå en tur i byen for å nyte det, nyte turen og ikke gå fordi skrittene på telleren øker i takt med dine :-) Håper du kan frigjøre deg fra alle slike konkrete tall! :-) :-) Fint rom du har Anne :D

    SvarSlett