torsdag 13. september 2012

Forfallsdag

Jeg tror at bloggen min er stemplet med en forfallsdag. Den har eksistert i over tre år, og jeg føler at jeg  har begynt å se bloggens ende. Skrivelysten har forsvunnet litt, rett og slett fordi jeg har hatt så mye annet å tenke på, men også fordi jeg har innsett at mine blogginnlegg nå til dags er langt i fra så gjennomtenkte og interessante som de en gang pleide å være. Det er kanskje litt som med en bok- den må ha en slutt etter et viss antall sider, hvis ikke blir folk lei av å lese. Alt er blitt skrevet ned, fortalt og forklart. Jeg har kommet til et punkt der jeg faktisk begynner å bli litt lei av min egen blogg..

Det kan hende at det kommer flere innlegg, men det er stor sannsynlighet for at dette blir mine siste ord på www.perfectmemories2.com. Jeg har sagt mitt.

Så jeg sier farvel. Farvel, og kanskje på gjensyn.

Takk for meg, og tusen, tusen takk for all den støtte dere har vist meg gjennom årene.
Jeg er evig takknemlig!

Klem fra Anne


2 kommentarer:

  1. lykke til videre i livet, vakre!
    ønsker deg alt det beste for tiden som kommer <3 love ophelia

    SvarSlett