lørdag 13. oktober 2012

Hei der.. jeg gikk lei!

Kanskje det er typisk meg, å tenke at det er en god idè å starte med blanke ark, for å så gå tilbake med halen mellom bena til det kjære og kjente. Jeg satt et punktum bak perfectmemories2.com for en stund siden, trodde jeg rett og slett var helt ferdig med bloggingen her. Og en stund var det deilig. Ingen følelse av å være pliktet til å skrive noe med innhold og mening, for jeg hadde rett og slett gått tom for kloke ord. Men så kom blogglysten snikende inn på meg, og fristelsen var ikke til å motstå lenger. Jeg gikk lei av å blogge, men så ble jeg lei av å ikke kunne blogge mer. Er vi i gang igjen, da?

Jeg har ikke tenkt å blogge like regelmessig og punktlig som det jeg pleide å gjøre. Det ble nesten sånn at jeg følte at jeg måtte skrive noe hver dag, om ikke så "sviktet jeg dere". Likevel så kjenner jeg på savnet, det klør liksom litt i fingrene, og da jeg her om dagen oppdaget at skrivinga ikke kommer like flytende lenger, så gikk det virkelig opp for meg at blogging egentlig ikke er en så dum idè for skriveferdighetene heller..

Så nå må dere ikke forvente at jeg er flink pike som kommer til å blogge skiten ut av seg hver dag, men jeg tar det som det kommer. Kanskje jeg skriver to innlegg om dagen, kanskje bare to i måneden. Vi får se.

BLOGGES!

2 kommentarer:

  1. Så fint å høre litt fra deg igjen! Kanskje det var godt med en liten pause og? ^^
    Tror det er viktig at man ikke forplikter seg til å måtte skrive, eller la bloggen "ligge på skuldrene" Heller bare skrive når man har lyst, og så la det ligge ved det.
    Skriv for deg selv <3

    SvarSlett
  2. Rett i det, Emma ;-)
    Klem til deg!

    SvarSlett