onsdag 16. januar 2013

16.01.2013

Det går riktig vei. Influensaen begynner endelig å gi litt slipp etter nesten to uker. Og det er på tide, for med omgangssyken i jula har jeg virkelig hatt min runde sykdom nå. Kvoten er mer eller mindre brukt opp. Jeg har allerede gått glipp av snart to skoleuker, og det er jeg ikke så veldig fornøyd med. Men først og fremst er det noe med det at jeg tviler at kroppen min ville taklet enda en sånn runde. Jeg må opp i vekt, ikke ned på grunn av noe så dumt som influensa. Demotiverende til tusen.

Jeg er hjemme i Lillehammer, hos pappa og mamma. Med tanke på formen og ting som foregår i livet mitt akkurat nå, så er det litt deilig med pusterom og noe ekstra omsorg og pleie. Og mat. Masse mat. 

Dagen tilbringes fortsatt for det meste sengeliggende, men jeg har kommet så langt at jeg gidder å børste håret igjen (ha ha). Det går i Anna Pihl og halspastiller, og masse katte-kos. Når jeg er stor skal jeg også ha noen hårballer hjemme, det er så koselig! 

Ellers så har jeg det vel OK. Det er rart å tenke på at jeg faktisk er skrevet ut fra dps nå, etter 8 uker som innlagt, og at jeg skal klare meg alene i en god stund framover. Behandlingen gikk ikke helt som planlagt, for på tross av store mengder mat har jeg ikke gått opp i vekt enda. Nå som jeg har vært syk har jeg faktisk mistet litt istedenfor, og det er surt. Neste forvernsamtale er satt den 11. april, og for at jeg skal få en ny innleggelse da, er avtalen at jeg har klart å følge kostplanen og ikke har gått mer ned i vekt- helst litt opp. Den utfordringen tar jeg. Kjør på! 


 

5 kommentarer:

  1. You can do it!!!

    Klemmekosemose

    SvarSlett
    Svar
    1. Tine <3 Takk for at du har tro på meg!

      Slett
  2. Kjipt når sånne ting skjer, men bare hold fast på motivasjonen din, og kjør på videre!

    SvarSlett