onsdag 2. januar 2013

Home again. At least for 2 days.

Tjohei, så godt det er å komme hjem! Spesielt deilig er det, når man har vært innlagt i seks uker og sovet i en hard og knirkende seng, for å siden reise bort atter to uker, selv om det var på juleferie. Hjem, kjære hjem- Med Ludwig, K og mine egne ting. Like godt hver gang. Du skjønner hva jeg prøver å få fram her? Good to be home. 

Punktum.




Jula har jeg fortalt om, den var fin, den. Jeg hadde det koselig, på tross av utfordringene jeg møtte. Litt for mye chips og kaker her, litt for lite vanlig mat.. En smule panikk, masse kaos, men også en god del kos og hygge. Altså en typisk, vanlig jul.

Nyttårsaften er det ikke så mye å si om. Jeg lå som en ball på sofaen, med spybøtta ved siden av. Også kastet jeg en del fyrverkeri, bare sånn for gøy. Gøy var det, mellom sure oppstøt og spykrampe, fikk jeg krampe av latteren min også, like før jeg styrtet ned i senga og sovnet (jeg vet ikke hva som var så morsomt, egentlig. Var det et glass Baileys på tom mage som var årsaken her, kanskje?). 

Nå er det roomie-kvalitetstid med K, så jeg sier meg ferdigbablet her.
Jeg lever i alle fall!

Au revoir.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar