fredag 11. januar 2013

Influensa-uke på dps

Host host host..          Hei!

Long time, no blogging. Jeg har hatt min korte re-innleggelse på dps i uken som var, og nå er jeg hjemme på overnattingspermisjon. Ett døgn bare, for på mandag blir jeg skrevet ut. Hensikten med innleggelsen var at jeg skulle komme inn i gode matrutiner igjen, men siden jeg ble liggende med influensa forsvant jo liksom hele poenget. Long story short- jeg har ikke fått noe særlig ut av oppholdet. Mandag, tirsdag, og onsdag lå jeg livløs i senga, torsdag var jeg oppe litt mer og fikk jeg lov til å bevege meg rundt på avdelinga igjen. Resultatet av at jeg klarte å sitte oppreist i mer enn to minutter om gangen var dette:


Og så har vi i dag.. og jeg føler at formen er ganske så dårlig. Ble heldigvis kjørt hjem så jeg slapp å ta buss. Hjem til en stor pakke smertestillende, varmeflasken og min egen seng. Aaaah.

Til neste år tar jeg vaksinen, hmpf. Influensa suger, og siden jeg lå med omgangssyke på nyttårsaften så har jeg vært super heldig. Jeg har fått hele pakken i år!

Håper virkelig at formen blir bedre til mandag, for jeg har allerede gått glipp av en hel skoleuke igjen, og dessuten begynner ballett igjen på tirsdag!

Jupp, senga roper.
God natt!

1 kommentar:

  1. NYDELIG tegning, Anne. Ble helt satt ut av den, så full av sjel som den var!
    Ellers: DU er nydelig, du også <3

    SvarSlett