onsdag 30. januar 2013

Onsdagskveld fra Fugleburet

Etter vi plasserte Lizst og Ludwig på stua har de blitt til et par overlykkelige undulater. 

De skravler og danser og flyr rundt i leiligheten. 

Koselige fyrer, altså. Det er veldig mye selskap i dem. 

Men si meg 1 ting- 
Hvordan får jeg dem til å holde kjeft når jeg ser på film??


For jeg har spurt dem pent, men så var de bare.... 

Opp med volumet, opp med volumet!!  

Og så pratet de muligens enda mer.

Så jeg bare...
 Shhhhhhhh!

Og de bare....
 La oss fly fram og tilbake over hodet til Anne!


Så jeg bare... 


Men bortsett fra det er det veldig hyggelig her. 

4 kommentarer:

  1. åhhhh høres i grunn veldig koselig ut da :)
    fine fuglene!

    SvarSlett
    Svar
    1. De er ufattelig sjarmerende sammen. Nå har jeg gitt dem sukkererter for første gang, og DET fikk dem til å holde kjeft haha. Helt frelst nå :P

      Slett
  2. Koselig med fugler :) <3 <3 Jeg vet noen la et laken eller en duk over buret slik at de fikk litt nattmodus og ble stille da, men jeg vet ikke selv ;) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det så absolutt! <3 Godguttene mine, det. Små dyr med stor personlighet ;-)
      Har prøvd med teppe over buret, men det hjelper ikke så mye. Ga de som sagt sukkererter nå, og de har vært mer stille enn noen gang haha

      Slett