onsdag 23. januar 2013

Uch uch, og vi hoster videre

Formen er.. ikke verdt å nevne egentlig. Influensaen nekter å gi fullstendig slipp, ikke etter fire uker en gang. Redusert er ordet. Ikke at det er synd på meg som har fått influensa, for det er jo mange som ligger flat for tiden. Men det er alikevel ekstra uheldig å gå gjennom dette her når en har lite å gå på fra før, og når 8 uker med innleggelse og store mengder mat føles forgjeves. Jeg skal ikke nekte for at det gjør meg litt sint. Så, buhuu.

På hjemmefronten foregår det dessuten veldig mye i det siste. Det har skjedd en del ting som innebærer forandring, og selv om det er for det beste, så betyr det mye stress i en stund framover. Mer går jeg ikke inn på det her på bloggen, men mine nærmeste vet. I'll be okay, anyway!

Ellers tar jeg livet med ro. Mange timer i senga, en kaffe ute i ny og ne med gode venner, litt skolearbeid her og der, osv. Det går i grunn greit, men jeg savner å ha overskudd til andre ting. Hva kan man gjøre, annet enn å gi det tid? Formen blir nok bedre etter hvert, og når ting roer seg på hjemmefronten, faller alt sikkert på plass igjen. Tick, tack, tick..

And for now: Film og/eller serieforslag er hjertelig velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar