tirsdag 29. januar 2013

While we were drinking Irish whiskey straight from the jar, talking about them better days are not that far

(Bilde: Google)

Dagen har vært slitsom. To hjernedøde personer så visst humoren i det å lage kvalme for meg og K, min kjære roomie. Jeg hørte dem i natt, jeg lot det skje, for i etterkant vil det slå utrolig hardt tilbake på dem. Tosker. Det har dog vært en dyr vits, for mange av tingene mine er ødelagte, bl.a. mine dyre Dr. Martens sko. De skal ikke slippe så lett unna. Den som ler sist, ler best. 

Heldigvis har vi nå fått ryddet og vasket leiligheten, så nå sitter vi tilbakelent i sofaen med fuglene og tepper. Endelig føles hjemmet våres som hjemme, og dèt var på tide etter et halvt år. En etterlengtet ro.

Kreftene har blitt sugd ut av meg, og det gjør meg egentlig mest sint. De visste at både K og jeg sliter med diverse ting, og dermed har de utnyttet oss i en ekstrem grad. Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan synke så dypt, og det er nesten (men bare nesten) at jeg synes synd på dem begge. Vi skal nok klare oss, mens de like gjerne kunne blitt stemplet som kroniske idioter. 

Tingenes tilstand.

3 kommentarer:

  1. åhhh hørtes ikke så kjekt ut :(
    klem til deg

    SvarSlett
  2. Huff :( Så bra dere fikk ordnet opp i rotet, selvom det var veldig unødvendig og urettferdig gjort.

    SvarSlett
  3. Jeg kjenner jeg blir så sint når noen oppfører seg slikt, er det nødvendig.. uff håper de får konsekvenser for dette..<3 <3 <3

    SvarSlett