onsdag 6. februar 2013

Morgenstund


Det fineste med å være hjemme? 

Morgenstund med fuglene, soyayoghurt, en stor kopp kaffe og kryssord! 

Etter en viss person forlot leiligheten har det vært masse stress og diverse praktiske duppeditter å ordne. Jeg er enda ikke ferdig, men har innsett at det ikke er verdt mine krefter akkurat nå, så jeg tar det litt med ro. En ting om gangen. Hittil har ting alltid ordnet seg på et vis, så det er da ingen grunn til å være pessimistiske her?

Det har vært en påkjenning, og det kom, ikke minst, på et forferdelig dårlig tidspunkt. Under alle omstendigheter må jeg si at jeg har holdt meg forbanna sterk og rolig, og det kan jeg gi meg selv en klapp på skuldra for. Likevel kan man ikke holde maska i all evighet, og etter å ha hatt en vanskelig samtale på mandag kveld, så begynte ting plutselig å synke inn. Skrivedagen på tirsdag, den ble det dessverre ikke noe av. Takkskalduhaoghadetbra. Tankene var her og der og overalt, men ikke der de skulle være: På skolen. Heldigvis er det ingen tapt sak, for i morgen får jeg en ny sjangse. 

Jeg har overvunnet en hel del den siste måneden. 
Jeg velger å fokusere på det. 

3 kommentarer:

  1. stolt av deg.
    syns du har taklet ting veldig bra TROSS alt...!

    ha en fortsatt fin dag søte!

    SvarSlett