lørdag 2. mars 2013

Autumn is here!

Nei da. 
Jo da..

Uansett. Når DETTE er blitt filmet rett utenfor vinduet ditt, så begynner man å lure på om det virkelig går mot vår nå, eller om vi rett og slett har hoppet over noen årstider (dumme høyere makter- ta vinterhalvåret neste gang).

Jeg sover på sofaen for tiden, fordi jeg er en sånn hyggelig idiot som låner bort sengen sin til lillesøs når hun er på besøk. Det er så klart greit nok det, men jeg var ikke forberedt på å stadig vekkes av dører som bråker, vifter som suser og vinduer som klinger. I natt drømte jeg at det var heftig uvær i Trondheim. Eksplosjoner i himmelen som knuste alt av glass i hele byen. Storm som fikk trærne falle om og dermed ødela hus og biler. Og pissregn, som forårsaket flom slik at jeg måtte ta en liten robåt for å hente posten. Trondheim sønderknust av naturkrefter.

Da jeg i sjutiden våknet kunne jeg puste lettet ut, fordi sola skinte! Det blåste bare litt.

Klokka elleve, derimot, våknet jeg igjen og denne gangen til voldsomme vindkast og pøsregn. Flott!

Jeg og søs lot oss ikke stoppe av dette været dog, for et par timer senere sto vi i møkkaværet for å vente på bussen til byen.


Jeg vil ha vår. Nå.

4 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha vår! Bort med snøen, hvis ikke stikker jeg en tur til varmere strøk :-)

    SvarSlett
  2. Wow, dere har helt like tenner! :D Fine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, vet vi er like, men tennene har jeg aldri tenkt over :P

      Slett