tirsdag 5. mars 2013

Buhu & Hurra

Jeg

har

levert

fordypningsoppgaven

!!!


Prestasjonsangsten kan ta seg en bolle.



Nå som det er sagt, så gikk skrivedagen/heldagsprøven i norsk rett i dass denne gangen. 

Husker dere hvordan jeg så ut for to år siden, da jeg hadde trukket visdomstannen? Den der skrekkhistorien om at jeg hovnet opp noe sinnsykt, og fikk en gigantisk absess som førte til to traumatiske operasjoner da jeg var i Nederland den påsken? Vel, jeg gjør. Det vil nok aldri forsvinne fra hukommelsen.

Uansett, der var jo ikke sympatien deres jeg var ute etter her. Jeg skulle bare forklare hvorfor skrivedagen gikk rett vest. Tingen er at jeg er stolt eier av en liten munn, som dessverre ikke har plass til flere tenner enn de jeg har fra før. Nå som atter en visdomstann prøver å bryte seg gjennom tannkjøttet blir hele kjeven vond og det heller mot en ny betennelse. Mine måltider i dag består derfor av havresuppe, næringsdrikker og smertestillende. 

Sta som jeg er, dro jeg på skole i dag og trosset jævelskapen, men smertene tok litt overhånd etter en times tid, og jeg ble sendt hjem igjen av norsklæreren. 

Nå sitter jeg her i et aldri så lite angsthelvete av flashbacks til påsken 2011. Jeg skal til tannlegen i dag for å tømme bankkontoen, og jeg håper at de er flinke der (utvilsomt). De skulle heldigvis ikke annet enn å se på visdomstannen i dag, så det er ingen fare for noe blodbad eller for at jeg skal gå i bakken av angst. Selve trekkingen skjer nok uansett i nærmeste framtid, for jeg vil veldig gjerne unngå å gjenta siste episoden.. 

Nå er jeg nødt til å manne meg opp.
Tannlegeskrekk pga. traumantiske hendelser- kan du skrive det i journalen min?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar